نمایش منو و دسته بندی
بستن

کش لیفت چشم و ابرو

EYE TALI LIFTING STRAP

قیمت محصول

49,000 تومان
50 نفر
ضمانت بازگشت بهترین کیفیت و قیمت

توضیحات

کش لیفت چشم و ابرو

با کیفیت و قابل شستشو

دارای دو سنجاق نگهدارنده روی مو

قابلیت مخفی شدن زیر مو


قیمت : 49000 تومان



لیفت ابرو یک ترفند جدید زیباسازی فرم صورت است که چند وقتی است در میان خانم های به روز و با سلیقه مد شده است. در این حالت با بالاتر رفتن گونه، ابرو و جذاب تر شدن حالت چشم، تغییری جالب و جذاب در صورت شما ایجاد می شود. روش های هزینه بردار زیادی برای انجام این کار وجود دارد. اما شگفت انگیز است که بدانید به جای پرداخت این همه پول، می توانید با کمک یک کش ساده ی سگک دار، ابرو و شقیقه ی خود را لیفت کنید و از نتیجه ی حاصل لذت ببرید.
این محصول در رنگ مشکی به فروش می رسد. جنس پارچه ی آن بسیار با کیفیت و قابل شستشو می باشد. کش آن هم خارجی و مدل ترک است. این کش حداقل 2 سال دوام دارد و به راحتی خراب و یا شل نمی شود. دارای یک سگک تنظیم کننده اندازه است و می توانید آن را تنگ و گشاد کنید. دو عدد سنجاق نگهدارنده نیز بر روی آن تعبیه شده است که وظیفه ی ثابت نگه داشتن کش را بر روی سر ایفا می کند. با استفاده از کش لیفت ابرو و شقیقه می توانید به سادگی عمل لیفتینگ را با ایجاد حالت کشسان در پوست خود انجام دهید و شاهد کشیده تر شدن چهره ی خود باشید.
این محصول پوست شما را متناسب با مدل موی مورد علاقه ی تان می کشد و آن را رو به بالا و یا رو به پایین حالت می دهد. علاوه بر این با کشیده تر کردن وضعیت شقیقه و گونه، برجستگی آنها را به شیوه ای خاص و دوست داشتنی در می آورد. این کش لیفت مخصوص قابل استفاده برای موهایی می باشد که یا باز نگه داشته می شوند و یا حالت آنها عموما رو به پایین است. استفاده از کش لیفت ابرو و شقیقه بسیار راحت و آسان است. کافیست قسمت بالایی موهای خود را جدا کنید. سپس کلیپس کش را به قسمتی از مو که در مجاورت شقیقه قرار دارد وصل کنید. سر دیگر کش را نیز به قسمت دیگر سرتان متصل نمایید. این فرآیند به سرعت و به راحتی هر چه تمام صورت می پذیرد و هیچ دردی متوجه شما نخواهد شد. همانطور که گفتیم این کش قابلیت تنظیم سایز دارد و مناسب تمام افراد می باشد.


قیمت : 49000 تومان



ویژگی های کش لیفت چشم و ابرو:
- کشیده تر کردن چشم، ابرو، گونه و شقیقه
- دارای دو سنجاق نگهدارنده روی مو
- انجام عمل لیفتینگ بدون درد
- دارای سگک برای تنظیم سایز
- کوچک و قابل حمل
- بادوام و ماندگاری
- رنگبندی: مشکی
- قابل شستشو



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 49000 تومان